concepting, accountmanagement, interactie ontwerp,  visual ontwerp

Een nieuwe wending in communicatie en branding

Wenders komt binnen bij grote organisaties waar veranderprocessen vastlopen.  Vaak door gedoe tussen mensen, starre procedures of teveel bureaucratie.  Ze waren zoekende naar een heldere propositie met daarbij bijpassende communicatiemiddelen zoals logo, beeld en een website.

we-header

De uitdaging

Consultancy... dat is heel kort door de bocht wat ze te bieden hebben. Maar ze zijn niet het doorsnee consultancy bureau, nee Wenders is anders maar wat is dat anders dan? Via een DNA-sessie zijn we op ontdekkingstoch gegaan; wie ben je? Wat doe je precies? Voor wie doe je dat? Op welk moment word je ingezet?

De mensen van Wenders brengen iets unieks mee:  aandacht voor mensen en voor wat zich afspeelt. Met een flinke dosis creativiteit zorgen ze voor ruimte voor het nieuwe.

Vanuit die gedachte is er een nieuwe communicatiestijl ontwikkeld die bij dit bijzondere bureau past.

Website

Orde scheppen in de chaos, want dat was hun huidige website op dat moment. Chaotisch zonder duidelijke boodschap. Maar dat was ook logisch omdat ze hun eigen verhaal niet scherp hadden. Op basis van de DNA-sessie is dat wel gelukt en kon er orde in de chaos worden gecreëerd.

 

we-oude website

Voorbeeld oude website

we-wireframe 1
we-wireframe 2
we-wireframe 3

Design

Een nieuwe vormtaal, een aanpassing van het verhaal en een upgrade van het logo. Dat vraagt ook om een nieuwe beeldtaal voor een nieuwe website.

we-design 1
we-design 2